Domov « Nazaj

Grobnik, 22. - 23. 2. 2020

Topel zimsko-pomladni dirkaški konec tedna.

Grobnik, 22. - 23. 2. 2020

Pustni konec tedna so se bencinski navdušenci zbrali na hrvaškem Grobniku, kjer je v soboto organizator Lema Racing uspešno izpeljal dve sprint dirki, v nedeljo pa drugo dirko Twingo Winter Cup Endurance 4h.

Sobotni sončni dan je postregel z izjemo dolgo štartno vrsto, kar 13 vrst in posledično 25 dirkalnikov. Dva sta manjkala, zaradi prehudih poškodb dirkalnikov v kvalifikacijski vožnji, voznika pa sta nesreči "odnesla" brez težjih poškodb. Na kvalifikacijah je najhitrejši čas dosegel Jaka Marinšek, drugega Marko Ćoza in tretjega Nik Štefančič. Sledili so: Mark Škulj, Luka Glazer, Janez Preša, Gašper Dernovšek, David Stušek, Emil Nacka, Božidar Tomulić, Martin Delev, Vladimir Trenevski, Ozren Vitezica, Dejan Robida, Matej Ivanuša, Urban Jelovčan, Mihailo Milenković, Bojan Petrushevski, David Malinkovski, Luka Frelin, Igor. T. Becker, Gaber Keržišnik, Slobodan Trajkovski, Martin Kostovski, Angelce Stojkovski in Ivan Guštin, Sandi Jeram pa se zaradi nesreče na dirko ni kvalificiral. Štart dirke je bil, kot vedno, zanimiv in tudi v nadaljevanju so gledalci lahko videli kar nekaj prehitevanj, izletov s proge in tudi varnostni avto, ki je tik pred koncem dirko še dodatno "začinil". No, na koncu je prvo dirko zmagal Nik Štefančič pred Luko Glazarjem in Markom Škuljem, med prvo deseterico pa so se uvrstili še Jaka Marinšek, Marko Ćoza, Urban Jelovčan, Janez Preša, Matej Ivanuša, David Stušek in Ozren Vitezica, ki si je z desetim mestom tako privozil prvi štartni položaj na drugi dirki, saj se prvih deset uvrščenih na prvi dirki zamenja: prvi štarta deseti, deseti štarta prvi. Glede na majhne razlike, pa se je obetala zanimiva druga dirka.


Kot že rečeno, sta na drugi dirki iz prve vrste štartala Ozren Vitezica in David Stušek, ki pa jima pozicije ni uspelo dolgo zadržati, saj je iz ozadja, iz 9. štartnega mesta, odlično štartal Luka Glazer in prvi krog zaključil kot vodilni. Tik za njim je bil Marko Ćoza, sledila sta Urban Jelovčan in Mark Škulj. Dirka za 1. mesto je bila napeta do zadnjega ovinka oz. ravnine, na koncu pa je slavil Marko Ćoza pred Markom Škuljem in Luko Glazerjem. Nehvaležno, pa vendar odlično mesto si je privozil Urban Jelovčan. Do desetega mesta so se razvrstili še: Mihailo Milenković, Emil Nacka, Ozren Vitezica, Vladimir Trenevski, Janez Preša in David Malinkovski. Vsekakor dokaz, da so bili dirkači med seboj dokaj konkurenčni. Niku Štefančiču (zmagovalcu 1. dirke) se ni uspelo uspešno prebiti skozi gužvo takoj po štartu in poškodbe na dirkalniku so mu preprečile vidnejšo uvrstitev. Uspel se je že prebiti do 5. mesta, nato pa mu je v zadnjem krogu odpadlo kolo na dirkalniku in je dirko zaključil kot 17.


Nedelja pa je bila tokrat rezervirana za Endurance 4h dirko s vozili Twingo Cup. Na štartni listi je bilo tokrat kar 16 ekip, torej več kot 32 voznikov, saj je vsaka ekipa sestavljena iz vsaj dveh in največ štirih voznikov. Na kvalifikacijah si je najhitrejši čas in s tem prvi štartni položaj privozila ekipa Preša Cerklje, drugega ekipa Mixa Racing Team, tretjega Bovi/Teca, drugo štartno vrsto pa je s četrtim časom kvalifikacij dopolnila ekipa Robida Team. Sledile so ekipe: Amrop (Sandi Jeram in Nik Štefančič), Pesa Krompir, CRO Team 2, Automotive 1, Automotive 2, Alokes-Šeme, Europhone, CRO Team 1, Promos Racing, Nejci, CRO Team 3 in Lema Racing. Štart je bil kot vedno zanimiv in prvih 20 minut dirke nikakor ni nakazoval na 4 urno vztrajnostno dirko. Prehitevanja med prvimi petimi so bila stalnica "prve sedmine" vztrajnostne dirke, kasneje pa so v sam potek dirke, kot vedno, "posegli" tudi varnostni avto, koncentracija voznikov, taktika ekip in seveda vztrajnost materiala na dirkalnikih. Ni manjkalo trkov, počenih, odpadlih, razbitih delov dirkalnikov, spremenjenih taktik ekip (predvsem ob prihodu varnostnega avta), računanju minut voženj, postankov, menjav poškodovanih delov ... Kot vedno, je štiriurna dirka minila hitro in brez večjih zapletov. Na koncu pa je po štirih urah ciljno črto prva prevozila ekipa Mixa Racing Team iz Srbije, le dobrih 14 sekund za njo pa ekipa Amrop. V istem krogu, vendar z več kot minuto zaostanka sta v cilj prispeli ekipi Preša Cerklje in Pesa Krompir, ostale ekipe, pa so za vodilnim zaostale že več kot en krog: Robida Team, Automotive 2, Bovi/Teca, CRO Team 2, Automotive 1, CRO Team 1, Promos Racing, Europhone, CRO Team 3, Alokes-Šeme, Lema Racing in Nejci.

Čestitke vsem dirkačem za odlično prikazane dirke. Se vidimo na naslednjem dirkaškem vikendu na Grobniku, ali pa morda kje drugje. Kdaj? Kje? Spremljajte družbena omrežja.

Slike v galeriji: https://www.nik.rainni.si/sl/gallery/?lang=&option=gallery&gid=3&album_id=27

Nekaj o dirkaškem koncu tedna tudi na:

http://lema.si/2020/02/25/zmaga-mixa-racing-team-na-drugi-4h-endurance-dirki/